wtorek, 14 listopada 2017

"Nuggetsy" z kurczaka

Proste, szybkie i na pewno posmakują dzieciakom :) Możecie podać z frytkami (zwykłymi lub z batatów), tak jak ja z kaszą albo zjeść same z dobrym sosem pomidorowym. Opcji jest wiele, niezmienny pozostaje fakt, że przygotujecie je sztybko :) Użyjcie dobrego mięsa (ja miałam pierś z wiejskiego kurczaka), bo z dobrej bazy wyjdą najlepsze nuggetsy.


Składniki (na 4 porcje)
- 1 podwója pierś z kurczaka (moja była spora, ważyła około 600 g)
- sól, pieprz, pieprz cayenne, papryka słodka i ostra
- bułka tarta do panierki (można zastąpić pokruszonymi płatkami kukurydzianymi), jajo + 1 szklanka mleka + 1/2 szklanki mąki

Wykonanie:
- mięso kroimy w kawałki podobnej wielkości - na kęs lub dwa
- panierowanie: miksujemy mleko z mąką, przyprawami- powinno powstać gęste ciasto- podobne jak na naleśniki. Kawałki kurczaka obtaczamy w cieście, potem w bułce lub płatkach. Smażymy na złoto.
- podajemy z ulubionymi dodatkami- ja swoje zjadłam z kaszą bulgur i brokułem.
Smacznego! Drukuj to!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...