niedziela, 30 stycznia 2011

Jest potrzeba na slodycza? Jest muffinka bananowa ;)

Wstyd przyznać ale nie miałam zupełnie czasu na działalność blogową, piekę gotuję ale mało kiedy znajduję czas żeby moje małe potyczki kuchenne sfotografować dziś poprawę obiecuję, proste i szybkie klasyczne muffinki bananowe, bardzo polecam do popołudniowej kawy!

Przepis z małymi modyfikacjami pochodzi z kuchni.tv

- 1.5 szklanki mąki
- 1 łyżka proszku do pieczenia ( plaska)
- 3/4 szklanki cukru ( dałam białego bo skończył mi się brązowy)
- szczypta soli,
- większa szczypta mielonej gałki muszkatołowej
- płaska łyżeczka cynamonu
- 2 jajka
- 3/4 szklanki oleju lub płynnego masła
- 2 duże dojrzałe banany

Wykonanie jak to w przypadku muffinek nie powinno nikomu sprawić najmniejszych kłopotów. Osobno mieszamy składniki suche i mokre a następnie mieszamy obie masy ze sobą, niedbale mieszając łyżką tylko do połączenia składników.
Formę do muffinków natłuszczam a następnie wypełniam ciastem do 3/4 wysokości. Piekłam w piekarniku nagrzanym do 200 stopni przez około 25 minut.



Drukuj to!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...