wtorek, 24 marca 2015

Ciasto serowo-malinowe

Fajne i proste ciasto. Smakuje trochę jak drożdżówka z serem i malinami- ale wszystko sprytnie jest razem zmieszane w jedno ciasto :) Jeśli macie ochotę na domowe ciasto a nie chcecie się przemęczać, szukać miksera- ciasto mieszamy łyżką- to jest to idealny wybór. Użyłam zamrożonych malin i ciasto wyszło bardzo fajne. Znalezione na stronie mniam mniam.


składniki (piekłam w tortownicy 23 cm średnicy)
- 1 1/2 szklanki mąki pszennej
- 3/4 szklanki cukru
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 3 duże jaja
- 300 g twarogu półtłustego
- 125 g masła
- 1 szklanka mrożonych malin


Wykonanie:
- twaróg, jaja umieszczamy w misce i mieszamy do połączenia- ja zrobiłam to widelcem
- suche składniki przesiewamy do miski, mieszamy, dodajemy jaja wymieszane z serem i mieszamy krótko do połączenia- dalej mieszałam widelcem. Do wymieszanego ciasta wrzucamy 3/4 szklanki mrożonych malin, mieszamy delikatnie- żeby jak najmniej rozgnieść owoce. Wymieszane ciasto przekładamy do tortownicy, na wierzchu układamy odłożone owoce (1/4 szklanki) i pieczemy około 40 minut w temperaturze 180 stopni lub do suchego patyczka.
- ostudzone możemy oprószyć cukrem pudrem. Świetne do herbaty lub popołudniowej kawy. Drukuj to!

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...